ΟΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΝ ΟΙ ΑΕΤΟΙ..ΚΑΙ ΜΟΝΟ..

Διοργανωτής: Κοινότητα Αεροσφαίρισης Προσομοίωσης

Ημερα: Κυριακή, 30 Ιουλίου

Τοποθεσία: Σέλι Ημαθίας

Ένα σενάριο airsoft οπού δεν πρέπει να λείψει κανείς.

 

Το καλοκαίρι του 1943-44, ο Γενικός Ταξίαρχος του Αμερικανικού Στρατού George Carnaby, επικεφαλής σχεδιαστής για το δεύτερο μέτωπο , συλλαμβάνεται από τους Γερμανούς όταν καταρρίπτεται το αεροσκάφος μεταφοράς του στην Κρήτη, και μεταφέρεται για ανάκριση στο Schloss Adler , ένα ορεινό φρούριο στις Άλπεις της νότιας Βαυαρίας. Μια ομάδα καταδρομών των Συμμάχων θα εισέλθουν στο κάστρο και θα προσπαθήσουν να διασώσουν τον στρατηγό Carnaby, πριν μπορέσουν οι Γερμανοί να τον ανακρίνουν..

ΣΕΝΑΡΙΑΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Το παίγνιο ΔΕΝ θα έχει μία γενική κοινή ενημέρωση ( briefing ). Η ΜΠΛΕ ομάδα που θα παραστήσει τους Γερμανούς, θα προσέλθει στο πεδίο στις 10 00, θα κάνει ενημέρωση των παικτών και θα λάβει θέσεις επιτήρησης του κτηρίου και του παίκτη που θα υποδύεται τον αιχμάλωτο Αμερικάνο στρατηγό. Η ΚΟΚΚΙΝΗ ομάδα που θα παραστήσει τους κομμάντος των Συμμάχων θα κάνει ενημέρωση σε ένα σημείο που θα το ορίσει η ίδια ΕΚΤΟΣ πάσης ορατότητας της ΜΠΛΕ ομάδας. Η ΚΟΚΚΙΝΗ ομάδα θα έχει στη διάθεσή της χρόνο έως τις 12 00 το μεσημέρι να εκδηλώσει την επίθεσή της. Οι αρχηγοί των ομάδων είναι υπεύθυνοι για τη σωστή προετοιμασία των συμμετεχόντων παικτών. Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν μαζί τους νερό και ένας παίκτης από κάθε συμμετέχουσα ομάδα, κυτίο Α Βοηθειών.

ΑΝΣΚ
ΜΠΛΕ ( Γερμανοί ). 1. Να κρατήσουν αιχμάλωτο το Στρατηγό έως τις 16 00 ( 100 πόντοι ). 2. Να κρατήσουν το ΝΤΟΣΙΕ με τα έγγραφα που είχε μαζί του ο αιχμάλωτος έως τις 16 00 ( 100 πόντοι ).
ΚΟΚΚΙΝΟΙ ( Καταδρομείς των Συμμάχων ). 1α. Να απελευθερώσουν τον αιχμάλωτο Στρατηγό έως τις 16 00 ( 50 πόντοι ) και 1β. να τον οδηγήσουν σε συγκεκριμένο απομεμακρυσμένο σημείο ΧΩΡΙΣ να δεχτεί εχθρική ή φίλια μπίλια ( 50 πόντοι ). 2. Να ανακτήσουν το ντοσιέ με τα έγγραφα του Στρατηγού έως τις 16 00 ( 100 πόντοι ).
ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ
Ο αιχμάλωτος Στρατηγός φέρει ΚΟΚΚΙΝΟ περιβραχιόνιο στο δεξιό βραχίονα και βρίσκεται υπό επιτήρηση δύο ΜΠΛΕ παικτών σε κάποιο δωμάτιο ΕΝΤΟΣ του κτηρίου. Έχει τον οπλισμό του εντός του δωματίου σε ένα σημείο απέναντί του και μπορεί να αιφνιδιάσει τους φρουρούς του αν φτάσει στον οπλισμό του κάνοντας ΔΙΠΛΟ ΜΠΑΜ. Φυσικά, πρέπει να σκεφτεί το πότε και το πώς θα το κάνει αυτό γιατί οι φρουροί του δεν θα κοιμούνται ούτε και θα κοιμηθούν..Αν ο Στρατηγός καταφέρει μόνος ή με την βοήθεια των ΚΟΚΚΙΝΩΝ να περάσει το κατώφλι του δωματίου φύλαξής του με τον οπλισμό του, θεωρείται ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και η ΚΟΚΚΙΝΗ ομάδα πετυχαίνει τον ΑΝΣΚ 1α. Αν ο Στρατηγός χτυπηθεί ΜΟΝΟ ΕΚΤΟΣ του δωματίου φύλαξης από εχθρικά ή φίλια πυρά, η ΚΟΚΚΙΝΗ ομάδα χάνει τον ΑΝΣΚ 1β και ο Στρατηγός βγαίνει με το χέρι ανασηκωμένο εκτός κτηρίου, κάνει 100 βήματα εκτός κτηρίου σε ασφαλή τομέα, βγάζει το περιβραχιόνιο και ξαναμπαίνει στο παιχνίδι ως κανονικός ΚΟΚΚΙΝΟΣ παίκτης. Αν ο Στρατηγός χτυπηθεί από εχθρικά ή φίλια πυρά εκτός κτηρίου, χάνεται ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΝΣΚ 1β και μετά από 100 βήματα σε ασφαλή τομέα, ο παίκτης που έκανε τον Στρατηγό ξαναμπαίνει στο παιχνίδι κανονικός παίκτης.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΑΣ – ΝΤΟΣΙΕ
Ο χαρτοφύλακας βρίσκεται σε εμφανές σημείο σε κάποιο δωμάτιο εντός του κτηρίου και ξεχωριστά από το δωμάτιο που βρίσκεται ο αιχμάλωτος. Φυλάσσεται από δύο ΜΠΛΕ παίκτες που θα πρέπει να εξουδετερωθούν για να μπορέσει κάποιος ΚΟΚΚΙΝΟΣ να τον μετακινήσει. Για να πετύχουν τον ΑΝΣΚ του χαρτοφύλακα οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ θα πρέπει να τον μετακινήσουν στο απομεμακρυσμένο σημείο που θα οδηγηθεί και ο αιχμάλωτος Στρατηγός αν ελευθερωθεί. Αν στο μεταξύ ο παίκτης που τον μεταφέρει ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ και όχι τρέχοντας χτυπηθεί, αφήνει το χαρτοφύλακα στη θέση προσβολής κι απομακρύνεται 100 βήματα σε ασφαλή τομέα για να κάνει επανείσοδο. Τότε μπορεί να τον ανακτήσει ένας άλλος παίκτης, ΜΠΛΕ ή ΚΟΚΚΙΝΟΣ. Για να πετύχουν οι ΜΠΛΕ τον ΑΝΣΚ του χαρτοφύλακα, πρέπει στις 16 00 ο χαρτοφύλακας να βρίσκεται στην αρχική του θέση εντός του συγκεκριμένου δωματίου.
ΜΠΛΕ ΦΡΟΥΡΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ – ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΑ
Οι παίκτες αυτοί φέρουν πλήρη οπλισμό και μπορούν να βάλλουν από εσοχές, πόρτες και παράθυρα, δε βγαίνουν όμως εκτός του δωματίου που βρίσκονται εκτός κι αν μετακινηθεί από αυτό ο αιχμάλωτος ή ο χαρτοφύλακας. Τότε και μόνο έχουν δικαίωμα να κινηθούν όπου θέλουν. Αν χτυπηθούν από μπίλια ή με ΜΠΑΜ εντός του δωματίου φύλαξης, μένουν ακίνητοι, σηκώνουν ψηλά το χέρι τους, και μετράνε αργά και δυνατά μέχρι το 100, οπότε και ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι. Αν στο δωμάτιο πέσει χειροβομβίδα, αυτόματα θεωρούνται χτυπημένοι οι φρουροί και προχωρούν στην διαδικασία που περιγράφηκε πιο πάνω. Χειροβομβίδες και φίλια πυρά ΔΕΝ ισχύουν για τον αιχμάλωτο όσο βρίσκεται εντός του δωματίου φύλαξής του.

ΚΑΝΟΝΑΣ ΜΠΑΜ
Ο κανόνας ΜΠΑΜ ισχύει για όλους έως τα 5 μέτρα. Κανένας δεν βάλλει κατά παίκτου από απόσταση ίση ή μικρότερη των 5 μέτρων με ιδιαίτερη προσοχή στην κλειστή μάχη του κτηρίου. Κάθε παίκτης μπορεί να κάνει ΜΟΝΟ δύο διαδοχικά ΜΠΑΜ.
ΜΠΛΕ / ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΑΔΑ – ΕΠΑΝΕΙΣΟΔΟΙ
Όλοι οι παίκτες αν χτυπηθούν οπουδήποτε ΕΝΤΟΣ κτηρίου, για να κάνουν επανείσοδο θα πρέπει να βγουν εκτός κτηρίου και αφού διανύσουν απόσταση 100 βημάτων σε ασφαλή τομέα, ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι και κινούνται όπου θέλουν. Όλοι οι παίκτες εκτός κτηρίου κάνουν επανείσοδο αφού διανύσουν 100 βήματα σε ασφαλή τομέα.

ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
ΜΠΛΕ. Οποιαδήποτε ομοιόμορφη παραλλαγή πάνω κάτω. Λόγω καλοκαιρίας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί κοντομάνικο μπλουζάκι οποιασδήποτε παραλλαγής.
ΚΟΚΚΙΝΟΙ. Μαύρη μπλούζα πάνω, οποιαδήποτε παραλλαγή κάτω. Λόγω καλοκαιρίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί μαύρο κοντομάνικο μπλουζάκι.

ΟΡΙΑ FPS
Η αεροσφαίριση είναι άθλημα ευγένειας και ιπποτισμού. Όποιος παίχτης εκφραστεί απότομα ακούσια σε οποιαδήποτε φάση του παιχνιδιού ζητά συγγνώμη το συντομότερο δυνατό. Αν διαπιστωθεί εκούσια προσβλητική συμπεριφορά παίχτη, ο παίχτης αποβάλλεται από το παιχνίδι οριστικά. Urban. Δεν επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε αεροβόλου άνω των 400 fps εντός κτηρίου. Δεν επιτρέπονται οι βολές κατά ριπής εντός κτηρίου. Ο κανόνας ΜΠΑΜ εντός κτηρίου ισχύει για 5 μέτρα. Woodland –> 500 fps αυστηρό όριο σε DMR AEG & GBB Μονής Βολής και ΜΟΝΟ(Semi Auto) με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 20 μέτρα -550 fps σε BOLT ACTION αεροβόλα αερίου ή ελατηρίου με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 25 μέτρα – 350 fps σε sidearms παντώς είδους AEP ή GBB PISTOLS ή SMGs {full or semi auto} με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 5 μέτρα – 450 fps Assault } με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 15 μέτρα .
Επιτρέπεται η χρήση airsoft χειροβομβίδων, καπνογόνων, οπλοβομβίδων, airsoft ναρκών και η airsoft προσομοίωση φορητών βαρέων όπλων πεζικού όπως όλμων, PANZERFAUST / LOW / RPG. Σε περίπτωση που τμήμα κτηρίου ή πόρτα ή παράθυρο δεχτεί βλήμα προσομοίωσης ρουκέτας, βγαίνουν εκτός όλοι οι παίκτες σε ακτίνα 5 μέτρων. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση ρίψης χειροβομβίδας. Σε περίπτωση που παίχτης δέχεται εξοστρακισμένη μπίλια, ο παίχτης παραμένει στο παιχνίδι. Δεν ισχύουν οι παραλλαγές των κανόνων φίλιων πυρών και αλεξίσφαιρου γιλέκου. Ο παίχτης που θα δέχεται φίλια πυρά θα αποχωρεί κανονικά. Ισχύει ο κανονισμός πως εάν χτυπηθεί μόνο το όπλο ενός παίκτη, ο παίκτης αναφωνεί «Όπλο έξω», αφήνει το όπλο στη συγκεκριμένη θέση προσβολής του, και συνεχίζει το παιχνίδι με το δεύτερο όπλο, εάν και εφόσον διαθέτει. Επιτρέπεται ο αθόρυβος θάνατος κι ο κανονισμός «μπαμ». Ισχύει ο κανονισμός PARLER. Σε περίπτωση δηλαδή κλειστής μάχης όπου δύο αντίπαλοι συναντώνται ξαφνικά και αναφωνούν «μπαμ» ταυτόχρονα ο ένας στον άλλο, δύνανται να απομακρυνθούν του σημείου ταυτόχρονα και να συνεχίσουν το παιχνίδι. Κάθε παίκτης είναι υπεύθυνος για τον εξοπλισμό προστασίας που πρέπει να φέρει.
ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

fb εκδήλωσης:

 

 

 

 

 

 

 


 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *