ΤΕΤ OFFENSIVE!

ΔιοργάνωσηΜακεδονική Αεροσφαιριστική Κοινότητα / ΜΑΚ

Περιοχή: Βέροια, Ημαθία

Ήμερα: Κυριακή, 11/03/18

Περισσότερα στο fb: πατα εδω!

Τέλη Ιανουαρίου 1968 και η πολεμική βάση των ΗΠΑ στο Khe Sanh στα βόρεια σύνορα του Νοτίου Βιετνάμ δέχεται την κατακλυσμιαία επίθεση του Βορειοβιετναμέζικου στρατού, την επίθεση της Βιετναμέζικης Πρωτοχρονιάς, ΤΕΤ.

ΠΡΟΣΟΧΗ. Οι αρχηγοί των ομάδων που θα συμμετάσχουν, να στείλουν εγκαίρως ονόματα, θέσεις και τύπο αεροβόλων για να τους σταλούν εγκαίρως ακριβείς οδηγίες των αποστολών τους.

ΠΑΙΓΝΙΟ
Δύο ομάδες, οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ Βόρειοι και οι ΜΠΛΕ Η.Π.Α. Οι ΜΠΛΕ έχουν μια οχυρωμένη βάση που σταθμεύουν ελικόπτερα μεταφοράς κι επίθεσης και τεθωρακισμένα, με περιπολίες στις εισόδους της βάσης και στα κτήρια μείζονος σημασίας. Οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ δεν υπάρχουν μέχρι να εμφανιστούν και να επιτεθούν για να καταστρέψουν τη βάση. Οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ θα έχουν δύο ώρες χρονικό περιθώριο από την έναρξη για να αποφασίσουν το πότε και το πού θα επιτεθούν.
Κάθε παίκτης οφείλει να έχει στη γεμιστήρα του μόνο 40 μπίλιες ενώ ανά πέντε παίκτες, ένας φέρει δύο γεμάτες mid cap ή μία hi cap γεμάτη παριστάνοντας όπλο υποστήριξης. ΟΙ ΡΙΠΕΣ ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΑΕΡΟΒΟΛΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ. Όλοι οι παίκτες επαναγεμίζουν υπό κάλυψη εντός παιχνιδιού και μπορεί να χτυπηθούν την ώρα που γεμίζουν..
Θα γίνουν δύο ξεχωριστές ενημερώσεις ανά παράταξη στον ίδιο χρόνο, κι ορίζονται δύο αρχηγοί των παρατάξεων που θα συντονίζουν τις κινήσεις των ομάδων. Ο ΜΠΛΕ αρχηγός θα παίζει το ρόλο του διοικητή της βάσης και θα φέρει δύο ΜΠΛΕ περιβραχιόνια στους βραχίονες. Οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ θα έχουν τέσσερεις παίκτες που θα φέρουν από δύο ο καθένας ΚΟΚΚΙΝΑ περιβραχιόνια και ένας από αυτούς θα είναι ο συντονιστής αρχηγός παίκτης. Δεν θα φοράνε όλοι οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ παίκτες περιβραχιόνια παρά μόνο αυτοί οι τέσσερεις.

 

ΚΑΡΤΕΣ
Κάθε παίκτης θα πάρει από τον αρχηγό του τρεις κάρτες credit που θα παριστούν τις ζωές του. Ανά τρεις παίκτες θα δίνεται και μία κάρτα medic. Όταν ένας παίκτης χτυπηθεί, βγάζει μία κάρτα credit και την κρατάει ψηλά με το χέρι του μετρώντας κανονικά μέχρι το 60. Κατόπιν, φωνάζει έξω, βάζει death rug , και κατευθύνεται στο σημείο εισόδου του στη μάχη. Αν στο σημείο αυτό υπάρχει συμπλοκή, κατευθύνεται σ ένα σημείο όπου κυριαρχούν φίλιες δυνάμεις και μπαίνει στο παιχνίδι ξανά και αμέσως. Η κίνηση αυτή γίνεται είτε του πάρουν την κάρτα που κρατάει για 60’’ είτε όχι. Αν κάποιος παίκτης χάσει και τις τρεις κάρτες του, παραλαμβάνει μετά από αίτησή του μία κάρτα medic της ομάδας ώστε να ξαναμπεί στο παιχνίδι. Αν χάσει και την κάρτα medic, αποχωρεί από το παιχνίδι. Οι παίκτες δε μπορούν να κάνουν επανείσοδο σε σημείο που υπάρχει συμπλοκή αλλά πρέπει ν απομακρυνθούν και να προσεγγίσουν φίλιες δυνάμεις. Οι παίκτες που βγαίνουν εκτός παιχνιδιού, απομακρύνονται από τα σημεία ενδιαφέροντος και τις εμπλοκές, κατευθύνονται και χαλαρώνουν σε ασφαλή τομέα του χώρου χωρίς να βγάλουν τα γυαλιά τους. Κάθε παίκτης θα έχει πάνω του τις δικές του κάρτες και τις κάρτες που κέρδισε ενώ μπορεί να έχει και την κάρτα medic. Όταν κάποιος παίκτης χάσει ( του πάρουν ) την τελευταία κάρτα του, οφείλει να δώσει στον αντίπαλο παίκτη και όλες τις κάρτες που κέρδισε. Στο τέλος του παιχνιδιού οι κάρτες θα καταμετρηθούν από τους αρχηγούς, και η ομάδα που θα έχει τις περισσότερες αντίπαλες κάρτες στην κατοχή της θα πάρει βαθμολογία 100 πόντους.

ΑΡΧΗΓΕΙΟ
Στο αρχηγείο της βάσης ( βλέπε σχεδιάγραμμα ) βρίσκεται ο αρχηγός της ΜΠΛΕ ομάδας ( δύο μπλε περιβραχιόνια αριστερά και δεξιά ). Αν ο αρχηγός χτυπηθεί την πρώτη φορά φωνάζει « ΜΠΛΕ αρχηγός έξω» και αποχωρεί για επανείσοδο, ( εννοείται πως αυτό γίνεται μετά την μέτρηση μέχρι το 60 με την κάρτα στο χέρι ), ενημερώνεται η κοινή συχνότητα για τις εξελίξεις, ενώ οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ σ αυτή την περίπτωση κερδίζουν τη βαθμολογία του στόχου και παίρνουν 200 πόντους. Ο ΜΠΛΕ αρχηγός κάνει επανείσοδο ΧΩΡΙΣ να φοράει τα περιβραχιόνια πια, παίζει κανονικός παίκτης αλλά μπορεί να συντονίζει μέχρι το τέλος. Μετά το χτύπημα του ΜΠΛΕ αρχηγού και τη βαθμολογία του στόχου, οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ δεν είναι ανάγκη να πάρουν όλο το χώρο του αρχηγείου, μπορούν και να υποχωρήσουν για να βοηθήσουν σε άλλο στόχο. Μετά το πρώτο χτύπημα του αρχηγού τους οι ΜΠΛΕ μπορούν να μετακινηθούν σε άλλο στόχο ή να στήσουν κάποια ενέδρα, είναι επιλογή τους.

ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Στο σταθμό τηλεπικοινωνιών της βάσης ( βλέπε σχεδιάγραμμα ), βρίσκονται επτά ( 7 ) μπλε μπαλόνια. Αν οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ καταφέρουν να τα σκάσουν όλα, παίρνουν τη βαθμολογία του σταθμού που είναι 100 πόντοι.

ΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ
Στο ελικοδρόμιο της βάσης ( βλέπε σχεδιάγραμμα ), βρίσκονται τέσσερεις ιστοί με δύο σημαίες περασμένες σε κάθε ιστό, μία μπλε και μία κόκκινη. Στην αρχή του παιχνιδιού, οι μπλε σημαίες κυματίζουν στους ιστούς. Οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ πρέπει ν ανεβάσουν τις κόκκινες σημαίες και να τις κρατήσουν έτσι για 40 min συνεχόμενα. Οι ΜΠΛΕ οφείλουν να τους αποτρέψουν καθ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ο χρόνος θα μετράει από την στιγμή που θα ανακοινωθεί η ενέργεια αυτή σε κοινή συχνότητα. Βαθμολογία επίτευξης στόχου, 100 πόντοι.

ΟΡΧΟΣ
Στον όρχο υπάρχει μία βόμβα που την ενεργοποιεί μηχανικός ΚΟΚΚΙΝΟΣ παίκτης και την φυλάσσουν ΜΠΛΕ παίκτες. Αν οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ καταφέρουν να την ενεργοποιήσουν και να κρατήσουν τον όρχο για μία ώρα είναι οι νικητές και παίρνουν 100 πόντους. Αν ο ΜΠΛΕ κρατήσει τον ΚΟΚΚΙΝΟ μακριά από τη βόμβα για μία ώρα ( Ο ΧΡΌΝΟΣ ΜΕΤΡΆΕΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΏΡΑ ΕΠΊΘΕΣΗΣ ), κερδίζει αυτός 100 πόντους. Αν η βόμβα ενεργοποιηθεί από τους ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ, πρέπει να απενεργοποιηθεί από τους ΜΠΛΕ σε μία ώρα. Ό χρόνος ενεργοποίησης απενεργοποίησης ξεκινάει όταν ανακοινωθεί η ενέργεια στην κοινή συχνότητα.
ΦΥΛΑΞΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΛΑ
Δύο τουλάχιστον ΜΠΛΕ παίκτες βρίσκονται σε κάθε είσοδο – τρεις είσοδοι – και τρία ζευγάρια παικτών κάνουν περιπολία γύρω από τη βάση – πεδίο. Έχουν μαζί τους κιάλια, και στην παραμικρή ύποπτη κίνηση ενημερώνουν το αρχηγείο. Κατά τις εμπλοκές οι παίκτες αυτοί μπορούν να κινηθούν όπου θέλουν εντός πεδίου.

ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ
Οι παίκτες αυτοί παριστάνουν αξιωματικούς των ΚΟΚΚΙΝΩΝ και φέρουν από ένα περιβραχιόνιο σε κάθε τους βραχίονα. Όταν χτυπηθούν, φωνάζουν «κόκκινος αρχηγός» ( για τον αρχηγό ) ή «κόκκινος αξιωματικός» ( οι υπόλοιποι ), κι αφού ενημερώσουν την κοινή συχνότητα ( εννοείται πως αυτό γίνεται μετά την μέτρηση μέχρι το 60 με την κάρτα στο χέρι ), αποχωρούν για επανείσοδο με death rug και ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι από ασφαλή τομέα και αφού βγάλουν τα περιβραχιόνιά τους. Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ αρχηγός μπορεί να συντονίζει και μετά το πρώτο χτύπημα. Οι ΜΠΛΕ παίρνουν 200 πόντους για το χτύπημα του ΚΟΚΚΙΝΟΥ αρχηγού και από 100 για τους υπόλοιπους.

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΝΙΚΗΣ
ΜΠΛΕ. Η συγκέντρωση των περισσότερων πόντων.

ΚΟΚΚΙΝΗ. Η συγκέντρωση των περισσότερων πόντων.

ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ
ΜΠΛΕ. Οποιαδήποτε ομοιόμορφη παραλλαγή πάνω κάτω.
ΚΟΚΚΙΝΟΙ. Μαύρο/η φούτερ/μπλούζα πάνω, οποιαδήποτε παραλλαγή κάτω.

ΟΡΙΑ FPS
Η αεροσφαίριση είναι άθλημα ευγένειας και ιπποτισμού. Όποιος παίχτης εκφραστεί απότομα ακούσια σε οποιαδήποτε φάση του παιχνιδιού ζητά συγγνώμη το συντομότερο δυνατό. Αν διαπιστωθεί εκούσια προσβλητική συμπεριφορά παίχτη, ο παίχτης αποβάλλεται από το παιχνίδι οριστικά. Urban. Δεν επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε αεροβόλου άνω των 400 fps εντός κτηρίου. Δεν επιτρέπονται οι βολές κατά ριπής εντός κτηρίου. Ο κανόνας ΜΠΑΜ εντός κτηρίου ισχύει για 5 μέτρα. Woodland –> 500 fps αυστηρό όριο σε DMR AEG & GBB Μονής Βολής και ΜΟΝΟ(Semi Auto) με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 20 μέτρα -550 fps σε BOLT ACTION αεροβόλα αερίου ή ελατηρίου με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 25 μέτρα – 350 fps σε sidearms παντώς είδους AEP ή GBB PISTOLS ή SMGs {full or semi auto} με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 5 μέτρα – 450 fps Assault } με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 15 μέτρα .
Επιτρέπεται η χρήση airsoft χειροβομβίδων, καπνογόνων, οπλοβομβίδων, airsoft ναρκών και η airsoft προσομοίωση φορητών βαρέων όπλων πεζικού όπως όλμων, PANZERFAUST / LOW / RPG. Σε περίπτωση που τμήμα κτηρίου ή πόρτα ή παράθυρο δεχτεί βλήμα προσομοίωσης ρουκέτας, βγαίνουν εκτός όλοι οι παίκτες σε ακτίνα 5 μέτρων. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση ρίψης χειροβομβίδας. Σε περίπτωση που παίχτης δέχεται εξοστρακισμένη μπίλια, ο παίχτης παραμένει στο παιχνίδι. Δεν ισχύουν οι παραλλαγές των κανόνων φίλιων πυρών και αλεξίσφαιρου γιλέκου. Ο παίχτης που θα δέχεται φίλια πυρά θα αποχωρεί κανονικά. Ισχύει ο κανονισμός πως εάν χτυπηθεί μόνο το όπλο ενός παίκτη, ο παίκτης αναφωνεί «Όπλο έξω», αφήνει το όπλο στη συγκεκριμένη θέση προσβολής του, και συνεχίζει το παιχνίδι με το δεύτερο όπλο, εάν και εφόσον διαθέτει. Επιτρέπεται ο αθόρυβος θάνατος κι ο κανονισμός «μπαμ» ΙΣΧΥΕΙ ΕΩΣ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΜΕΤΡΑ ( ένα μπαμ και μετά ρίχνει αν είναι περισσότεροι παίκτες, ποτέ σε ριπή και σε όσο δυνατόν πιο ασφαλές σημείο ). Ισχύει ο κανονισμός PARLER. Σε περίπτωση δηλαδή κλειστής μάχης όπου δύο αντίπαλοι συναντώνται ξαφνικά και αναφωνούν «μπαμ» ταυτόχρονα ο ένας στον άλλο, δύνανται να απομακρυνθούν του σημείου ταυτόχρονα και να συνεχίσουν το παιχνίδι. Κάθε παίκτης είναι υπεύθυνος για τον εξοπλισμό προστασίας που πρέπει να φέρει.
ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *