Mil sim Stalingrad (Σκοτεινά Πιερίας – 04 Νοεμβρίου 2017)

 

Ημερομηνία διεξαγωγής:  4 Νοεμβρίου 2017

Τόπος: Σκοτεινά Πιερίας

Διοργανωση: Κοινότητα Αεροσφαίρισης ΠροσομοίωσηςVeria Airsoft Games V.A.GΜ.Α.Λ (Μοίρα Αεροσφαίρισης Λεπτοκαρυάς) L.A.S (Leptokarya Airsoft Squadron)

 



Σε μια πόλη του Βόλγα με το όνομα του ηγέτη της ΕΣΣΔ δίνεται η σκληρότερη μάχη του πολέμου. Βέρμαχτ εναντίον Κόκκινου στρατού. Η έκβαση αυτής της αναμέτρησης θα κρίνει και τον πόλεμο..
Όκτώβριος 1942.

 

ΣΕΝΑΡΙΑΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ

Το παίγνιο είναι 48ώρο ξεκινώντας απόγευμα Σαββάτου έως  πρωί – μεσημέρι Κυριακής και περιλαμβάνει διανυκτέρευση σε οικιστικό περιβάλλον. Οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν μαζί τους εξοπλισμό κατάλυσης στην εξοχή με τέντα – πόντσο, υπνόσακο, στρώματα ή και σκηνή. Να έχουν τουλάχιστον 2 lt καθαρό πόσιμο νερό, ξηρά τροφή για 24 ώρες, δεύτερη αλλαξιά ρούχα κι εσώρουχα και κυτίο Α βοηθειών. Οι αρχηγοί των ομάδων είναι υπεύθυνοι για τη σωστή προετοιμασία των συμμετεχόντων παικτών.

ΑΝΣΚ

Σε καθεμιά από τις δύο ομάδες, ΜΠΛΕ και ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ, δίνονται τρεις σημαίες αντίστοιχου χρώματος. Η κάθε ομάδα είναι υποχρεωμένη να βάλει μία από αυτές στο αρχηγείο της και τις υπόλοιπες δύο στα Σημεία 3, 4, και 5, ( βλέπε σχεδιάγραμμα ) ΕΚΤΟΣ κτηρίου και σε εμφανή θέση. Η ομάδα που θα συγκεντρώσει τις τρεις σημαίες της αντίπαλης στο αρχηγείο της θα είναι η νικήτρια.

ΣΗΜΑΙΕΣ

Για να μετακινηθεί μια σημαία χρειάζονται δύο παίκτες το λιγότερο ώστε ο ένας να μεταφέρει τη σημαία περπατώντας κι όχι τρέχοντας κι ο άλλος ή άλλοι να τον καλύπτουν σε απόσταση μικρότερη των πέντε μέτρων. Όταν μια ομάδα καταλαμβάνει ένα από τα Σημεία 3, 4, και 5, μπορεί να τοποθετήσει σ αυτά τη σημαία της σε εξωτερικό του κτηρίου και εμφανές σημείο, μετατρέποντάς το σε προωθημένη βάση της ( βλ παρακάτω «Σημεία 3, 4 και 5» ). Οι παίκτες μπορούν να προωθήσουν τη δική τους σημαία σε κάποιο από τα Σημεία προωθημένης βάσης 3, 4, και 5, και μπορούν επίσης να κατακτήσουν μια αντίπαλη σημαία και να τη μεταφέρουν στη βάση τους. Κάθε φορά που παίχτης που κρατάει μια μεταφερόμενη φίλια ή εχθρική σημαία χτυπηθεί, οφείλει να αφήσει στο έδαφος που χτυπήθηκε τη σημαία και να πάει στο πλησιέστερη Βάση  /   respawn της ομάδας του.

ΑΡΧΗΓΕΙΑ ΜΠΛΕ / ΚΟΚΚΙΝΩΝ

Τα αρχηγεία των ομάδων είναι συγκεκριμένα κτήρια που παριστάνονται στο σχεδιάγραμμα ως “HQ”. Αποτελούν το κέντρο επικοινωνιών και λήψεων αποφάσεων για την στρατηγική και την εξέλιξη της μάχης καθώς και τα αρχικά σημεία επανεισόδου – respawn  για την κάθε ομάδα. Κάθε ομάδα είναι υποχρεωμένη να έχει στο αρχηγείο της μια σημαία της σε εμφανές εξωτερικό σημείο.

Σημεία 3, 4 και 5

Τα σημεία αυτά με το κίτρινο αστεράκι στο σχεδιάγραμμα παριστάνουν προωθημένες κτηριακές βάσεις που μπορεί να χρησιμοποιήσουν οι δύο ομάδες για να ελέγξουν το πεδίο. Όταν δύο ή περισσότεροι παίκτες μιας ομάδας εκκαθαρίσουν ένα από τα Σημεία αυτά από αντίπαλους παίκτες μπορούν να τοποθετήσουν τη σημαία τους σ ένα εμφανές εξωτερικό σημείο. Το Σημείο αυτό τότε γίνεται προωθημένη βάση τους και οι χτυπημένοι παίκτες μπορούν να πάνε στο Σημείο αυτό για να κάνουν επανείσοδο στις περιοχές που έχουν σημανθεί με ταινία. Κανένα Σημείο δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προωθημένη βάση αν δεν έχει εξωτερικά και σε εμφανές σημείο σημαία.

Σημείο “Volga Bridge

Το σημείο αυτό παριστάνει το Πορθμείο που συνδέει την πολιορκημένη πόλη με την απέναντι όχθη κι επομένως αποτελεί το νευραλγικότερο σημείο ροής ενισχύσεων για τον Κόκκινο στρατό. Στη γέφυρα υπάρχουν τοποθετημένα οκτώ κόκκινα μπαλόνια. Αν οι ΜΠΛΕ σε οποιαδήποτε φάση του παιχνιδιού καταφέρουν να σκάσουν και τα οκτώ, τότε γίνεται γενικό respawn με σημείο αναφοράς τη γέφυρα, για τους ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ όμως το παιχνίδι γίνεται DEATHMATCH ενώ οι ΜΠΛΕ κάνουν προωθημένη βάση respawn τη γέφυρα ( ΜΠΛΕ respawn 1/1, στους δύο μπαίνει ο ένας ).

Επανείσοδοι και συντελεστής / σημαία

Όταν ένας παίκτης χτυπηθεί, αναφωνεί «έξω», σηκώνει το χέρι του και κατευθύνεται στην πλησιέστερη βάση της ομάδας του ( στο Αρχηγείο ή σε προωθημένη βάση ). Τόσο οι ΜΠΛΕ όσο και οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ ξεκινούν το παίγνιο με respawn 1/1. Όταν μια αντίπαλη σημαία μεταφέρεται στο αρχηγείο μιας ομάδας, τότε ο υπεύθυνος κοινής συχνότητας ενημερώνει την αντίπαλη ομάδα για την εξέλιξη και το respawn για την ομάδα που κέρδισε μια σημαία γίνεται 2/2 ( στους δύο μπαίνουν και οι δύο. Όταν οι ΚΟΚΚΙΝΟΙ μεταφέρουν επιτυχώς στο αρχηγείο τους δύο ΜΠΛΕ σημαίες τότε γίνεται γενικό respawn με σημείο αναφοράς το Σημείο 3 που γίνεται ΚΟΚΚΙΝΗ προωθημένη βάση και για τους ΜΠΛΕ το παιχνίδι γίνεται DEATHMATCH. Όταν οι ΜΠΛΕ μεταφέρουν επιτυχώς στο αρχηγείο τους δύο ΚΟΚΚΙΝΕΣ σημαίες, τότε εξαναγκάζουν όλους τους ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ να υποχωρήσουν πίσω από τη γέφυρα – Volga Bridge.

ΝΥΧΤΑ

Κατά τη διάρκεια της νύχτας ΟΛΟΙ φροντίζουν πρωτίστως για την ασφάλειά τους και μετά για το παιχνίδι. Απαγορεύεται σε οποιονδήποτε να μπει σε κτήριο τη νύχτα. Οι παίκτες μπορούν να εισέλθουν στα κτήρια με το πρώτο φως, ή πριν το σκοτάδι και να βγουν έξω όταν νυχτώσει. Επιτρέπονται τα νυκτερινά βοηθήματα όρασης αν υπάρχουν.

ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ

ΜΠΛΕ. Οποιαδήποτε ομοιόμορφη παραλλαγή πάνω κάτω.

ΚΟΚΚΙΝΟΙ. Μαύρο φούτερ/μπλούζα πάνω, οποιαδήποτε παραλλαγή κάτω.

ΟΡΙΑ FPS

Η αεροσφαίριση είναι άθλημα ευγένειας και ιπποτισμού. Όποιος παίχτης εκφραστεί απότομα ακούσια σε οποιαδήποτε φάση του παιχνιδιού ζητά συγγνώμη το συντομότερο δυνατό. Αν διαπιστωθεί εκούσια προσβλητική συμπεριφορά παίχτη, ο παίχτης αποβάλλεται από το παιχνίδι οριστικά. Urban. Δεν επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε αεροβόλου άνω των 400 fps εντός κτηρίου. Δεν επιτρέπονται οι βολές κατά ριπής εντός κτηρίου. Ο κανόνας ΜΠΑΜ εντός κτηρίου ισχύει για 5 μέτρα. Woodland –> 500 fps αυστηρό όριο σε DMR AEG & GBB Μονής Βολής και ΜΟΝΟ(Semi Auto) με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 20 μέτρα -550 fps σε BOLT ACTION αεροβόλα αερίου ή ελατηρίου με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 25 μέτρα – 350 fps σε sidearms παντώς είδους AEP ή GBB PISTOLS ή SMGs {full or semi auto} με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 5 μέτρα – 450 fps Assault } με κατώτατο όριο συμπλοκής τα 15 μέτρα .

Επιτρέπεται η χρήση airsoft χειροβομβίδων, καπνογόνων, οπλοβομβίδων, airsoft ναρκών και η airsoft προσομοίωση φορητών βαρέων όπλων πεζικού όπως όλμων, PANZERFAUST / LOW / RPG. Σε περίπτωση που τμήμα κτηρίου ή πόρτα ή παράθυρο δεχτεί βλήμα προσομοίωσης ρουκέτας, βγαίνουν εκτός όλοι οι παίκτες σε ακτίνα 5 μέτρων. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση ρίψης χειροβομβίδας. Σε περίπτωση που παίχτης δέχεται εξοστρακισμένη μπίλια, ο παίχτης παραμένει στο παιχνίδι. Δεν ισχύουν οι παραλλαγές των κανόνων φίλιων πυρών και αλεξίσφαιρου γιλέκου. Ο παίχτης που θα δέχεται φίλια πυρά θα αποχωρεί κανονικά. Ισχύει ο κανονισμός πως εάν χτυπηθεί μόνο το όπλο ενός παίκτη, ο παίκτης  αναφωνεί «Όπλο έξω», αφήνει το όπλο στη συγκεκριμένη θέση προσβολής του, και συνεχίζει το παιχνίδι με το δεύτερο όπλο, εάν και εφόσον διαθέτει. Επιτρέπεται ο αθόρυβος θάνατος κι ο κανονισμός «μπαμ». Ισχύει ο κανονισμός PARLER. Σε περίπτωση δηλαδή κλειστής μάχης όπου δύο αντίπαλοι συναντώνται ξαφνικά και αναφωνούν «μπαμ» ταυτόχρονα ο ένας στον άλλο, δύνανται να απομακρυνθούν του σημείου ταυτόχρονα και να συνεχίσουν το παιχνίδι. Κάθε παίκτης είναι υπεύθυνος για τον εξοπλισμό προστασίας που πρέπει να φέρει.

ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ


FB εκδήλωσης:


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *